Doporučené výsledky
Autoškola - testy
Vyzkoušejte si test autoškoly pro získání řidičského oprávnění pro skupinu B, tedy osobní automobily.
Vyzkoušejte si test autoškoly pro získání řidičského oprávnění pro skupinu B, tedy osobní automobily.
Výsledky hledání
V evropských Euro NCAP testech může nový automobil získat maximálně 5 hvězdiček. Maximum můžou získat opravdu jen ty nejbezpečnější vozy nejen pro cestující, ale také pro chodce. Dbá se také na bezpečnost „před a po nehodě“, tj.

Airbag se nafoukne za méně než 0,05 s. Záleží však na velikosti airbagu – čelní, boční a kolenní je menší než hlavový a tak se nafoukne dříve. Více o typech a fungování airbagů naleznete zde. Aktivace čelního airbagu Aktivace bočního airbagu Aktivace hlavového airbagu Kam dál?

Alkohol a drogy ovlivňují vnímání a reakce každého člověka a tím se výrazně podílejí na příčinách tragických nehod. Člověk, který požil alkohol nebo drogu ztrácí nejen správný odhad situace a rychlost reakce, ale především soudnost.
Výuka Systematické online učení zdarma Kapitola výuka obsahuje e-learningové lekce, křižovatky, dopravní značky, dopravní situace a další informace z teoretických znalostí.

Možnost řídit auto od 17 let pod dohledem zkušeného mentora. Autoškola L17 umožňuje absolvovat autoškolu a udělat závěrečné zkoušky v 17 letech. Mladí řidiči pak mohou jezdit v reálném provozu pod dohledem mentora.

Autoškola obsahuje: Zkouškové testy se statistikou úspěšnosti Učení otázek s možností označování otázek, ve kterých chybujete Dopravní značky – přehled, popis, test znalostí 3D křižovatky – všechny požadované dopravní situace Teorie pro získání řidičského průkazu skupiny B Aplikace obsahuje testy podle aktuálního věstníku Ministerstva dopravy (MDČR – etesty) pro řidičský průkaz skupiny B.

Víte, kde se dělají nejčastější chyby v testech autoškol? Které otázky jsou pro zájemce o řidičské oprávnění nejzáludnější? Na webu Bezpečné cesty.cz návštěvníci udělali již více než 2 000 000 testů.

Bezpečnost je jedním z nejdůležitějších parametrů již při výběru automobilu. Nakolik je daný typ automobilu bezpečný a spolehlivý, můžete zjistit jak z nezávislých recenzí a zkušeností jiných řidičů, tak v neposlední řadě z crash testů, které umožní srovnání jednotlivých modelů mezi sebou.

Boční náraz je nebezpečnější než čelní, protože mezi cestujícím a druhým vozem jsou jen dveře a sloupky. Mají vzpěry a nejpevnější materiály, ale chybí zde dostatečná deformační zóna. Videa níže simulují částečně dobrzděné nehody na křižovatkách při nedání přednosti v jízdě (při rychlosti 32 km/h).